1% ADÓ - 100% FOTÓ

Az 1% felajánlásához szükséges adatok

Summa Artium Alapítvány
Adószám: 18128510-1-42

A határidő május 20-a, de már most nyilatkozhat.

Hogyan kell nyilatkozni az 1%-ról?

  1. Lépjen be az ügyfélkapujába.
  2. Kattintson az „1+1%-os nyilatkozat” megtekintésére, kitöltésére.
  3. A felnyíló adatlapon látni fogja saját adóazonosító jelét; ezen az oldalon görgessen a „Rendelkezés civil kedvezményezett részére” sorhoz.
  4. Másolja be az adószámunkat: 18128510-1-42
  5. Küldje el és kész.

vagy

  1. Másolja le az adószámunkat: 18128510-1-42
  2. Küldje át a könyvelőjének és kész.

Köszönjük, ha Ön és családja adója egy százalékával a Fortepant támogatja!

Értesítések

  • Gyomorgörcs és valutakeret
    2025. jún. 13.

    Határhelyzetek az államszocializmusban

    Röszke és Kelebia, Hegyeshalom és Nagylak, Letenye, Záhony, Tornyosnémeti, Somoskőujfalu: falvak a végeken, amiknek a földjeit keresztbevágta Trianon, elválasztva családokat és birtokokat, a mesterséges perifériára téve egész közösségeket. Mégis a Kárpát-medence legismertebb helynevei, akár különösebb idegenforgalmi látnivaló nélkül is. Nem akarták, mégis a XX. század szimbólumai lettek. Bezártság, szabadság, gyomorgörcs, a megkönnyebbült cigi íze keveredik a szájban egy kilyukasztott régi útlevél pecsétmaradékai felett, tintaszagú kelet-európai madeleine a hatósági vegzatura nosztalgiájával.

    Bővebben →

  • Csillogás, szabadság, szelfik
    2025. jún. 6.

    Rejtett kincsek egy elfeledett dzsesszgitáros hagyatékából

    Koslik Rudolf dzsesszgitáros fényképei télen kerültek fel a Fortepanra, és lettek villámgyorsan népszerűek. Nem véletlenül: ritkán látott világ, az 1960–70-es években a vendéglátóiparban dolgozott zenészek hétköznapjai tárulnak fel a vidám képeken, valódi és talmi csillogás, barkácsolt kényelem és élvonalbeli dizájn.

    Bővebben →

  • Száztíz éve várjuk
    2025. máj. 30.

    A budapesti buszozás története

    Száztíz évvel ezelőtt, 1915-ben indult el az első, fővárosi üzemeltetésű buszjárat az Andrássy úton. A KGST-ben ránk osztott buszgyártási feladat és a villamoshálózatot szándékosan visszafejlesztő várospolitika miatt Magyarország a nyolcvanas évekre busz-nagyhatalommá, a kék busz pedig a budapesti utcakép alap alkotóelemévé vált. Pap Zsigmond közlekedésmérnök írása.

    Bővebben →

  • Kert a kőrengetegben
    2025. máj. 23.

    Gangok között egy talpalatnyi zöld

    A város zöld foltjaira igyekszik ráirányítani a figyelmet a hétvégén a Budapest100, de már az előző századelőn is mindennapi élményük volt a pestieknek, hogy kősivatagban élnek. Aszfalt, keramit és sóder mindenütt, a házakba legfeljebb ványadt fák és mindent kibíró örökzöldek jutottak. A hetvenes évekig kellett várni, hogy az udvarzöldítés népmozgalommá váljon.

    Bővebben →

Bezárás

Belépés

Elfelejtett jelszó? → Még nem rendelkezem fiókkal. Regisztráció →
Bezárás

Regisztráció

Már rendelkezem fiókkal. Belépés →
Bezárás

Jelszó módosítása

Bezárás

Elfelejtett jelszó?

Elfelejtett Jelszavának módosításához kérjük adja meg felhasználónevét vagy email címét.